Music Sence
 اسئله جريئه للبنات  Ezlb9t10
Music Sence
 اسئله جريئه للبنات  Ezlb9t10
Music Sence
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أغانى | أفلام أجنبى | أفلام عربى | برامج كاملة | مناقشات | دردشة | ألعاب | مسابقات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
 اسئله جريئه للبنات  521813582

اسئله جريئه للبنات

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
migo
عضو متميز
عضو متميز
migo

ذكر عدد المساهمات : 649
العمل : علي باب الله
شُهرة العضو : 1

اسئله جريئه للبنات  Empty
مُساهمةموضوع: اسئله جريئه للبنات     اسئله جريئه للبنات  I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 15, 2011 4:22 pm

لو ماشيه فى ميدان عام وكلب حراسه سايب كل الناس وماشى وراكى تقفى يقف تمشى يمشى وراكى ؟؟؟؟

بتجرى عشان تسلمى على صحبتك اتزحلقتى على قشرايه موووز؟؟؟"

واقفه فى اتوبيس راح قام لك شاب محترم وقالك اتفضلى وبعد خمس دقائق قالك لو سمحتى قومى عشان عاوز اقعد؟؟؟

لو ركبتى عربيه وفجأه ركب جنبك 1 بلدياتنا ومعاه اقفاص طيور وخضار وو........ وحط كل ده على رجلك وخنقك ؟؟؟

كافيتريا الجامعه جبتى مشروب ساخن وعشان نيتك بلاك اندلق عليكى وبئه شكلك BAD؟؟؟

لو نازله من غير فلوس وخطيبك عزمك على كشرى او عصير قصب وهو جاى يحاسب طلع ناسى المحفظة فى البيت؟؟؟؟

لو راكبه ميكروباص وجنبك ست كبيره اوى وبمعدل كل دقيقتين تبصلك اوى فى وشكككك وتقعد تضحك على اخرهاااااا؟؟؟؟؟

لو دخلتى الحمام تاخدى دش ....سمعتى صوت عمال يقول ....يامعفنه يامعفنه يامعفننننننننهههههههه؟؟؟؟؟

لو صبحتى الصبح لقيتى فى قرار بيقول البنات من سن 17 سنه لحد 25 هيدخلوا الجيش؟؟؟؟؟

اخر حلقة من المسلسل اللى بتحبيه ومتابعاه من اوله واول مبدأ جاء لوالدك
ضيوف مع العلم ان المسلسل مش هيتعاد تانى خااااااالص والتلفزيون في
الصاله؟؟؟

البت زئرده جارتك اللى مش بتطيقوا بعض خليتك ماشيه فى الشارع ومتشيكه ودلقت عليكى مية الغسيل وقالتلك""اوووه سورى ياحبيبتى""؟؟؟؟؟؟

بعد شكاوى من مشاهدين كثر ,,جاء اليكى مخرج كارتون مازنجر,,وطلب منكى ان تقومى بزوجه ابو الغضب,,يعنى دورك هو ام الغضب؟؟؟؟

ماذا سوف تفعلي ؟؟؟؟؟؟؟

hamselroh
عضو مميز
عضو مميز
hamselroh

انثى عدد المساهمات : 106
العمل : طالبه
شُهرة العضو : 0

مُساهمةموضوع: رد: اسئله جريئه للبنات     اسئله جريئه للبنات  I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 7:33 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه rendeer
انا وانا بقراه مت من كتر الضحك والله
تسلم ياميجو توبيك جامد طحن
وهجاوب بقى---------

لو ماشيه فى ميدان عام وكلب حراسه سايب كل الناس وماشى وراكى تقفى يقف تمشى يمشى وراكى ؟؟؟؟
عادى اكيد معجب وشايف حاجه مختلفه هههههههههههههه ولايهمنى طبعا
مايقع الا الشاطرهههههههه
واقفه فى اتوبيس راح قام لك شاب محترم وقالك اتفضلى وبعد خمس دقائق قالك لو سمحتى قومى عشان عاوز اقعد؟؟؟
ميرسى ياجنتل يسلموا هى دى اخلاق ولاد البلد وعاوز يقعد اكيد تعب يعنى هنقدر برده اتفضل مكانك ومطرحك بنت شيك بقى هههههههه
لو ركبتى عربيه وفجأه ركب جنبك 1 بلدياتنا ومعاه اقفاص طيور وخضار وو........ وحط كل ده على رجلك وخنقك ؟؟؟
امه اكيد داعيه عليه نهاره زى وشه هرميهم من الشباك ولا يهمنى طبعا
كافيتريا الجامعه جبتى مشروب ساخن وعشان نيتك بلاك اندلق عليكى وبئه شكلك BAD؟؟
خيرها فى غيرها يمكن لو كنت شربتها كان جرى حاجه هههههههههههههه

لو نازله من غير فلوس وخطيبك عزمك على كشرى او عصير قصب وهو جاى يحاسب طلع ناسى المحفظة فى البيت؟؟؟؟
هنا بقى اكيد هو بيعمل اختبار ليا بيشفنى هصبر معاه ولا لاء على الشدائد وانا قدها وقدود متخفش ياكبير هسيبك تغسل الاطباق لوحدك هههههههههههههه وابقى اعمل فيها مفتح تانى
لو راكبه ميكروباص وجنبك ست كبيره اوى وبمعدل كل دقيقتين تبصلك اوى فى وشكككك وتقعد تضحك على اخرهاااااا؟؟؟؟؟
عادى سيبك منها تلاقيها هبله ههههههههههههه(فكرتنى بفلم اللمبى وهما بيمتحنوا والست بتقرا ورقه الامتحان)
لو دخلتى الحمام تاخدى دش ....سمعتى صوت عمال يقول ....يامعفنه يامعفنه يامعفننننننننهههههههه؟؟؟؟؟
لالالالالالالا مش معقول اكيد العفاريت بيمدحوا بعض ولا عفريت بيعاكس عفريته اصلهم بيحبوا بعض كده هى تقله يامعفن وهو يقولها يامعفشه هههههههههه

لو صبحتى الصبح لقيتى فى قرار بيقول البنات من سن 17 سنه لحد 25 هيدخلوا الجيش؟؟؟؟؟
ياحلاوه مولد النبى ليه الرجاله خلصت من البلد ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ احسن حاجه عشان فعلا تبقى مساواه مساواه واحنا قدها وقدود يارجاله
الصاله؟؟؟

بصراحه انا هخلى حد يتفرج عليها ويحكيها لى اصل بحبها لما تتحكى عن اما اشوفها ههههههههه
البت زئرده جارتك اللى مش بتطيقوا بعض خليتك ماشيه فى الشارع ومتشيكه ودلقت عليكى مية الغسيل وقالتلك""اوووه سورى ياحبيبتى""؟؟؟؟؟؟
ربنا يسامحها بقى (هطلع اجيبها من شعرها)هههههههههههه
بعد شكاوى من مشاهدين كثر ,,جاء اليكى مخرج كارتون مازنجر,,وطلب منكى ان تقومى بزوجه ابو الغضب,,يعنى دورك هو ام الغضب؟؟؟؟

ماذا سوف تفعلي ؟؟؟؟؟؟؟

مقدرش ارفض لمعجبينى طلب ههههههههههههههه
يسلموا ميجو
همس

عدل سابقا من قبل hamselroh في الأربعاء فبراير 16, 2011 8:40 pm عدل 1 مرات
sendrella
عضو فضى
عضو فضى
sendrella

انثى عدد المساهمات : 351
العمل : طالبه
شُهرة العضو : 0

مُساهمةموضوع: رد: اسئله جريئه للبنات     اسئله جريئه للبنات  I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 16, 2011 8:23 pm

كلب حراسه مش كلب عادي كمان هه هه ساعتها العمل عمل ربنا لاني مش هيفضل فيه نقطه دم

مش هعرفها تاني دي معرفتها شؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤم
والمكان ال اتزحلقت فيه مش همشي منه

دا اكيد دماغه لاسعه ولا رجله اتكسحت ولا حاجه امري لله هقوم ماانا مش ناقصه هبل

هقول للسواق انا مش هدفع اجره انا مش عارفه اعود والسواق ماهيصدق يأمه هينزله لانه كده كده مش هيبقي طايقه يأمه هيقوله خود كرسي حوط عليه حاجتك ولو السواق معلقش اهو الواحد هيبقي مستفيد مش هدفع الاجره

كافيتريا الجامعه جبتى مشروب ساخن وعشان نيتك بلاك اندلق عليكى وبئه شكلك BAD؟؟؟
المشكله مش في شكلي المشكله في المشروب انه اندلق ههههههه بس ساعتها اكيد هيكون معايا حد هعود اضحك
اهو الواحد يداري كسوفه

نازله مع خطيبي وفي الاخر يعزمني علي كشري او عصير قصب دا مش بعيد يكون ناسي المحفظه عن قصد دا لو حتي نزله بفلوس والله لقوله اني نسيت الفلوس المعفن

هقولها انا متهيالي اني اعرفك ياحاجه وافتح معاها كلام ماهم بيحبو الوكلوك اهو الواحد يلهيها بدل ماهي كسفانه

دا انا بعدها مش هيبقي عفن دا هيبقي جرب لااني مش هدخل الحمام تاني صوت حد في الحمام
داستور ياسيدنا
pale

يسلاااااااااااااام
هما ال جبوه لنفسهم ونخلي الرجاله يتستتو في البيت وبالمره نغير
النشيدالوطني ويبقي مافيش حاجه تيجي كده اهدي حبيبي كده وارجع زي
زماااااااااان

الصاله؟؟؟
احلي عصير فيه منوم لغايه مالمسلسل يخلص احنا ناقصين خنقه

هروح اجيبها من شعرها ههههههه

تسلم ايدك ميجو
متألق دايما

اسئله جريئه للبنات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ثلاثه اسئله حيرة العاالم
» سؤالين ..سؤال للشباب وآخر للبنات
» نصائح للبنات قبل الخروج مع خطيبك لاول مره
»  خدمه جديده للبنات (جوزني وشكرا )
»  الأرتباط عندي يا دبلة في اليمين يا دبله في الشمال..غير كدا اسمه استهبال مهم جدا للبنات